מהם שירותים ניידים?

כאשר אנו שומעים את צירוף המילים "שירותים ניידים", לרוב אנו נוטים לחשוב על השירותים הכימיים המיושנים יותר שכולנו מכירים – אלה שנראים כתא, בו קיימת אסלה והמון ריח רע. חשוב לדעת כי על אף שבדומה לשירותים הכימיים, גם השירותים הניידים אינם מחוברים למערכת ביוב – זהו למעשה המכנה המשותף היחידי כמעט בין שני סוגי השירותים הללו. לפניכם כל מה שצריך לדעת על שירותים ניידים.

כיצד שירותים ניידים בנויים?

שירותים ניידים הם למעשה בתי שימוש הממוקמים בתוך קרוואן נייד – כאשר יש קרוואנים מפוארים יותר וקרוואנים מפוארים פחות של שירותים כאלה. בדרך כלל, הקרוואנים המפוארים יותר יהיו בנויים כחדר שירותים יפה לכל דבר ועניין – עם מראה, כיורים, מים זורמים ותאי שירותים המעוצבים ברמה גבוהה. בנוסף, רוב השירותים הניידים יתהדרו במפיצי ריח, אשר ינטרלו ריחות לא נעימים בשירותים במשך כל שעות היממה, ובד בבד יבשמו מעט את חלל החדר.

למה שירותים ניידים יכולים לשמש אותנו?

שירותים ניידים יכולים לשמש אותנו למגוון של צרכים שונים, אך בגדול, ניתן לומר כי הם מיועדים לאירועים המוקמים ונערכים בשטח הפתוח. על אף שבאירועים כאלה ניתן לשכור גם שירותים כימיים, לרוב המארחים של האירוע יעדיפו לשכור שירותים ניידים, אשר יהיו משמעותית נוחים ומרשימים יותר מהשירותים הכימיים. השירותים הניידים יכולים לשמש אותנו גם באירועים ארוכים יותר, הנערכים במשך מספר ימים ומעלה.

על מה חשוב לתת את הדעת לפני השכרת שירותים ניידים?

ישנם לא מעט דברים שכדאי לתת עליהם את הדעת בעת השכרת שירותים ניידים, ובכלל זה האם הם מכילים מפיצי ריח, האם ניתן יהיה לעשות שימוש במים זורמים, כיצד התאים נראים ומעוצבים והאם האוורור בהם טוב מספיק. יחד עם זאת, שני הדברים החשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת, הם תוואי השטח שבו ייערך האירוע ונגישות לאוכלוסיות כמו נכים וקשישים. כלומר, טרם השכרת השירותים הניידים, חשוב לבדוק את תוואי השטח ולוודא שהוא מאפשר את התקנת השירותים עליו. כמו כן, חשוב לוודא שהכניסה לשירותים תהיה בנויה עם רמפה או בכל צורה אחרת, שתאפשר נגישות לכל האוכלוסיות שמגיעות לאירוע.