מהן מקלחות ניידות?

מקלחות ניידות הן למעשה מקלחות הבנויות כתא, בו נמצא ראש מקלחת באמצעותו ניתן להתקלח. בדומה לשירותים כימיים, גם מקלחות ניידות אינן מתחברות לתשתית מים, אלא מכילות מיכל מים גדול, אשר מספק למתקן כמות נכבדת של מים זורמים. מדובר בפתרון נהדר למצבים של לינה בת מספר ימים בשטח, אתרי בנייה, מסיבות, אירועים הנערכים באוויר הפתוח ועוד. לפניכם כל מה שצריך לדעת על מקלחות ניידות, ובכלל זה כיצד הן בנויות, מתי נזדקק להן וכיצד בוחרים אותן.

כיצד המקלחות הניידות בנויות?

כאמור, המקלחות הניידות למעשה נמצאות בתוך תא העשוי פלסטיק קשיח וחזק – אשר נותר עמיד גם בשימוש אינטנסיבי. בתוך התא ישנו ברז, ראש מקלחת ומעין אגנית חלולה המשמשת לניקוז המים. במקלחות הניידות האיכותיות יותר, יהיה גם וו לצורך תליית בגדים או מגבות ומעין מתקן שמטרתו לחמם את מי המקלחת.

מתי נצטרך מקלחת ניידת?

מקלחת ניידת יכולה להוות פתרון מעולה למגוון של מצבים שונים. מקלחות ניידות יוכלו לשמש אותנו בטיולים ארוכים בחיק הטבע, מסיבות, כנסים ואירועים אחרים שאורכים מספר ימים ויותר. בנוסף, ניתן להשתמש במקלחת ניידת גם באתרי בנייה מסוימים, שכן לעיתים, כאשר אתר הבנייה נמצא במיקום רחוק יחסית ממגורי העובדים – העובדים נשארים ללון באתר הבנייה, עניין הדורש פתרונות לא רק עבור השינה עצמה, אלא גם בכל נושא המקלחת והשירותים.

כיצד בוחרים מקלחות ניידות?

לפני שניגשים לבחירת מקלחת ניידת, חשוב מאוד לתת את הדעת על מספר האנשים שהיא אמורה לשרת, כמות הזמן שנרצה לשכור אותה, תוואי השטח שבו אנו מתעתדים להתקין אותה והפונקציות שהיא מכילה. חשוב להבין כי כיום, תחום המבנים הניידים הוא תחום מפותח יחסית, עניין אשר מאפשר לנו לשים את ידינו על מגוון של סוגי מקלחות ניידות – חלקן איכותיות יותר וחלקן פחות. על מנת שנוכל לשכור את המקלחת המתאימה ביותר עבורנו ועבור הצרכים שלנו, מומלץ שלא לבחור בהכרח במקלחת היקרה ביותר, אלא בזו אשר עונה לנו על כל הפונקציות שאנו זקוקים להן. כמו כן, חשוב לוודא כי שכירת המקלחת הניידת כוללת גם את ההובלה וההתקנה שלה.