על מה יש לתת את הדעת בעת שכירת מקלחת ניידת?

מקלחת ניידת היא ללא ספק אחד החידושים היעילים והמוצלחים ביותר בתחום המבנים הניידים. מדובר לרוב בתא המכיל ראש מקלחת ומיכל מים גדול, ומאפשר למשתמשים בו להתקלח גם באמצע הטבע. באופן זה, ניתן להשתמש במקלחת למגוון של אירועים וצרכים שונים, ובכלל זה כנסים הנערכים במשך מספר ימים, מסיבות ארוכות, מגורים זמניים ועוד. אז כיצד תוכלו לבחור את המקלחת הנכונה והמשתלמת ביותר עבורכם? לפניכם מספר פרמטרים שחשוב לתת עליהם את הדעת בבואנו לשכור מקלחת ניידת.

תוואי השטח

בעת שכירת מקלחת ניידת, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת הוא תוואי השטח שבו אנו מעוניינים להתקין את המקלחת. מדובר בפרמטר מהותי ביותר, שכן יש סוגי שטח הרריים או בעייתיים יותר, עליהם לא ניתן יהיה להניח את המקלחת מבלי לסכן את המשתמשים בה. מסיבה זו, יש להבין היכן בדיוק אמורה להיות ממוקמת המקלחת הניידת, ולבצע התאמות במידת הצורך – עוד טרם ההשכרה שלה.

גודל המקלחת

כאשר אנו שוכרים מקלחת ניידת, חשוב לתת את הדעת על כמות האנשים שהיא אמורה לשרת. לעיתים, במקום מקלחת ניידת ניתן יהיה לשכור קרוואן שלם המכיל מספר תאי מקלחת – כתלות בסוג האירוע שלשמו אנו זקוקים למקלחת, למספר המשתתפים ולכמות הזמן שיש להם להתקלח. בדרך כלל, התא הבודד של המקלחת הניידת יהיה מספק עבור רוב האירועים והמצבים, אם כי מדובר בפרמטר שבכל זאת כדאי לקחת בחשבון.

חימום

מי אוהב להתקלח במים קפואים? אין ספק כי אחת ההנאות הבלתי מעורערות של המקלחת, הם המים החמים והאדים, אשר משחררים לנו את כל השרירים ויוצרים את התחושה הנעימה והרגועה לאחר שאנו מתקלחים. מסיבה זו, רצוי לוודא שבמקלחת הניידת מותקן מנגנון חימום כלשהו, אשר יוכל לחמם את המים.

עזרים

ישנן מקלחות ניידות המגיעות עם כל מיני פונקציות או עזרים קטנים, אשר ממבט ראשון עשויים להיראות לנו מיותרים – אך מדובר למעשה בשדרוגים קטנים, אשר משפרים את חוויית המקלחת שלנו באופן משמעותי. מסיבה זו, רצוי לוודא שהמקלחת מכילה וו תלייה לבגדים או למגבות, ובמידת הצורך – עזרים נוספים שאתם מתקשים להתקלח בלעדיהם.